Hotová dramata dramatického kroužku v Praze

Dramatický kroužek se vydal na výlet do Prahy. Vyrazilo se v pátek 24.2. a vracelo se v sobotu 25.2. Co všechno se jim stalo a více se zde dozvíte.

Pátek 24.2.2023

Vyrazili jsme z Kroměříže v 7:45 a do Prahy jsme dorazili kolem 11:00. Jako učitelé s námi jeli paní učitelka Procházková a pan učitel Skýpala. Po výstupu na hlavním nádraží jsme si koupili 24hodinovou vstupenku. Nasedli jsme na tramvaj, ale málem místo na ubytování jsme jeli do nemocnice, protože nebylo jednoduché ustát rozjezd tramvaje. Po cestě jsme slyšeli zajímavé historky o Praze. Dojeli jsme na zastávku, kde jsme vystupovali, ale tady začalo drama. Nevěděli jsme, kam máme jít. Ale nakonec jsme dorazili. Ubytovaní jsme byli na kolejích Karlovy univerzity. Po ubytování jsme vyrazili na toulky Prahou.

První jsme zamířili k Pražskému hradu. Museli jsme projít kontrolou a některým prohledali batohy. Jako první, když jsme vstoupili dovnitř, tak jsme se museli vyfotit.

Po cestě jsme viděli střídání stráží a opět nesměla chybět fotka. A samozřejmě nesmí chybět fotka učitelů.

Měli jsme menší rozchod, abychom měli možnost si to tam celé prohlédnout. Poté pan učitel Skýpala prohlásil, že je pivo plzeň na pražské poměry levné. Viděli jsme z dálky českou Eiffelovu věž a směřovali k náměstí Míru. Po cestě jsme viděli pravé nefalšované německé piráty. Na náměstí Míru jsme si dali další rozchod a každý jsme se šli někam najíst. Před hlavním bodem večera se někteří vraceli na pokoj se převléknout. A někteří zůstáli ve městě a kochali se krásami Prahy.

Poté nastal hlavní bod večera. O půl sedmé jsme měli sraz před divadlem na Vinohradech. Šli jsme na Český román: životopis o Karlu Čapkovi, který napsala Olga Scheinpflugová. Divadlo se nám všem moc líbilo a šli bychom klidně znovu.

Poté co už jsme odcházeli jsem se já (Tereza Marešová) zmínila o tom, že herec Jan Šťastný, co hrál hlavní roli, je super herec, a že ho také obdivuji. A že by bylo skvělé ho potkat a mít s ním fotku. Všichni jsme se dohodli, že na něj počkáme a kdyžtak obklíčíme celé divadlo. Tak jsme vyšli ven a paní učitelka řekla, že ví, kde je východ pro herce. Šli jsme se tam tedy podívat. A náhodou kolem nás někdo prošel. Kdyby si Natálie Trávníčková nevšimla, že ten, kdo kolem nás prošel byl zrovna Jan Šťastný, tak nemáme žádnou fotku. Některé tady to setkání dojalo až k slzám.Tímto jí moc děkujeme a panu Šťastnému děkujeme, že se s námi vyfotil.

Na tady tohle setkání jen tak nezapomeneme. Po focení jsme se vydali na noční prohlídku Prahou. Po cestě k muzeu nám pan učitel vyfotil bereal.

Došli jsme k muzeu a poté už jsme jeli zpět na to ubytování. Došli jsme všichni vyčerpaní, ale i přesto nás neopouštěla dobrá nálada.

Tento den jsme si všichni velmi užili a už jsme se těšili, co nás další den čeká.

Sobota 25.2.2023

Ráno jsme museli už v 8:45 opustit ubytování. Po odchodu jsme se rozdělili na dvě skupinky. Nás pět, co jsme chtěli jsme šli na Český rozhlas dvojku, a druhá skupinka šla do muzea. Za lidi v muzeu nemůžu mluvit, ale co nám vykládali, tak to bylo prý moc zajímavé a hezké.

A co my, co jsme šli do Českého rozhlasu? Šli jsme na show Tobogan, který moderuje Aleš Cibulka. Jeho hosty byli Libor Bouček, Jakub Prachař a Monika Absolonová. Díky paní učitelce jsme měli místa hned v první řadě. Takže to byla velmi příjemně strávená hodina. Tolik jsme se nasmáli. Jisté momenty se nám určitě vryly do paměti. Nakonec jsme se vyfotili a dostali autogramy. A někteří se podívali i do šatny za herci.

Po skončení jsme se vydali za ostatními. Měli jsme rozchod, kde si každý mohl dělat co chtěl. V 16:30 jsme se sešli na nádraží a vyrazili jsme směr Kroměříž.

Tento výlet byl určitě nezapomenutelný. Každý si odnáší hezké zážitky. Nevadilo by nám, kdybychom tam byli déle, ale určitě se tam někdy vrátíme.

Děkujeme paní učitelce a panu učiteli za krásný výlet.